Гаранция и рекламация
Уважаеми клиенти,
В случай на фабричен дефект , бихте могли да упражните правото си на връщане и рекламация на продукта. За да бъде приета заявката за рекламацията е необходимо изпълнението на следните условия:
- Артикулът да бъде представен в оригиналната си опаковка и окомплектовка(зарядно устройство , каишки/верижки, упътване и др.).
- Касов бон, фактура и разписка, издадена от фирмата доставчик (Спиди или Еконт).
Без да бъдат изпълнени горните условия рекламацията няма да бъде уважена. Продукт по заявка за рекламация се изпраща от клиента за негова сметка. Ако бъде установен дефект и продуктът бъде заменен или ремонтиран, се изпраща на клиента за сметка на продавача. Важно е да се знае, обаче, че връщане на стока без дефект, става за сметка на потребителя.
Какво включва гаранцията на продукта?
Гаранцията на продукта включва само фабрични дефекти, но не и дефекти възникнали, след употреба на продукта. Дефекти възникнали след употреба на продукта са счупване, напукване, надраскване, оцветяване, намокряне, подуване и др., за изброените гаранцията не важи. Гаранцията не важи и случай на опит за отстраняване на проблема от клиента.
Стъпки за рекламация:
- Свържете се с нас и опишете накратко в какво се състои фабричния дефект на продукта. Снимка или видео ще съкрати времето на обработка на рекламацията.
- Тел: 0896 83 83 42
- Е-майл: terrashop.bg@gmail.com
- Моля изтеглете и попълнете формуляра за рекламация и ни го изпратете по email - terrashop.bg@gmail.com
- Изпратете ни продукта по Спиди или Еконт на следния адрес:
- Спиди - гр.Разлог офис ул.Бяла Река 4Б
- Еконт - гр.Разлог офис ул.Бяла Река 4 (централен)
- Получател ТЕРА - ТРЕЙД 23 ЕООД , 0896838342
- След получаване на продукта, рекламацията ще бъде разгледана и потвърдена.